Zwroty i wymiany

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany bucików na inny rozmiar po ich otrzymaniu. Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach w drodze licytacji nie podlegają wymianie, ponieważ są to ostatnie sztuki z danego modelu.

Buty należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
(w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!)

W przypadku wymiany otrzymanego towaru:
  1. Prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie z paczka formularza wymiany - kliknij
  2. Następnie prosimy dokonać wpłaty 15 zł kosztów przesyłki zwrotnej na podany poniżej numer konta:
    StyleUp 

    ul. Zamkowa 18/20  Skrytka pocztowa 16
    62-800 Kalisz
    Numer konta: 60 2490 0005 0000 4000 2910 8370

      UWAGA !!! – w tytule przelewu koniecznie proszę wpisywać:

    • zamówienia ze sklepu: imię, nazwisko, numer ID zamówienia, informacje "wymiana"
    • zamówienia z serwisu Allegro: nick, numer aukcji, informacje "wymiana"
    NIC POZA TYMI INFORMACJAMI PROSZĘ NIE WPISYWAĆ. Brak powyższych danych może uniemożliwić lub znacznie opóźnić wysłanie przesyłki.
  3. Obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
    StyleUp
    ul. Zamkowa 18/20 Skrytka pocztowa 16
    62-800 Kalisz
  4. KONIECZNIE wraz z:
    • dowodem sprzedaży
    • wypełnionym i wydrukowanym formularzem wymiany (w przypadku niemożliwości wydrukowania formularza prosimy napisać go odręcznie)
    • potwierdzeniem przelewu 15 zł

Wszystko łącznie proszę wysłać w paczce z butami.


Obuwie do wymiany przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Procedura wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie (tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie)

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
Wszystkie wymiany staramy się załatwić jak najszybciej.

ZWROT

Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić kupione obuwie będące w nienaruszonym stanie w terminie do 10 dni od otrzymania przesyłki.

Art. 16 pkt. 10 Ustawy stanowi, że "przepisów umowy zawieranej na odległość nie stosuje się do umów sprzedaży z licytacji". Podana regulacja prawna oznacza, że nie ma możliwości zwrotu przedmiotu kupionego na naszych aukcjach w drodze licytacji.

Zgłoszenie chęci zwrotu oraz odesłanie towaru musi nastąpić do 10 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
  1. Prosimy o staranne wypełnienie formularza zwrotu -  kliknij (jest to konieczny warunek odstąpienia od umowy!)
  2. Następnie obuwie wraz z formularzem proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
    Styleup  ul. Zamkowa 18/20  Skrytka pocztowa 16   62-800 Kalisz


Obuwie do zwrotu przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

Prawo odstąpienia od umowy dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie (tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie).

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru pomniejszonej o koszty przesyłki 15 zl.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach do 14 dni. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Wpłaty dokonujemy wyłącznie na konto bankowe podane w formularzu zwrotu, nie ma możliwości dokonania przelewu pocztowego.


REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura wymiany!)

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
  1. Prosimy o staranne wypełnienie  formularza reklamacji - kliknij
  2. Następnie obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres         
  3.    StyleUp
    ul. Zamkowa 18/20 Skrytka pocztowa 16
    62-800 Kalisz
    Wraz z
    • dowodem sprzedaży
    • wypełnionym i wydrukowanym formularzem reklamacji (w przypadku niemożliwości wydrukowania formularza prosimy napisać go odręcznie)

Wszystko łącznie proszę wysłać w paczce z butami.

Obuwie do reklamacji przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj natychmiast po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem. Koszty (według cennika poczty), związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

Reklamacji nie podlegają:
  • naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
  • wygoda obuwia
  • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki
  • odbarwienia
  • przemoczenia

UWAGA!!!
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.